KAHVE KARACİĞER KANSERİNİ AZALTIYOR MU?

Kahve içmenin yararı da olabilir. Tokyo’daki Ulusal Kanser Merkezi tarafından 90.000 kişi üzerinde 10 yıl süre ile yapılan bir araştırmada günlük kahve içen orta...

Devamı

KAHVE YEDİĞİMİZ ÜRÜNLER İÇERSİNDE EN ÇOK ANTİOKSİDAN İÇEREN BESİ

Saygın Tıp dergilerinden International Journal of Cancer'de Kanadalı araştırmacılar tarafından yapılan ilginç bir araştırma yayınlandı. Kahve içmek meme kanseri riskini azaltıyor. Kadınlarda meme kanseri riskini...

Devamı

KAHVE NASIL SAKLANMALI

Kahve nasıl saklanmalı? Kahveyi uzun süre saklamak zor. Çünkü oksijen ile temas ettiği sürece içindeki kimyasal maddeler okside olmaya ve bozulmaya başlıyor. Bazı temel kurallar var: 1....

Devamı